Sensible Stylista: black five
Showing posts with label black five. Show all posts
Showing posts with label black five. Show all posts

Against All Odds

I REALLY hope you guys aren't sick of seeing my zebra blazer because I'm gonna wear the crap out of it this Fall, ha!  I can't help it - prints are my weakness.  Plus, it just fits SO well.  I didn't even have to get it tailored.  Ha.  I say that as if I get my clothing tailored.  I should...but I definitely don't. 
ANYWHO, I centered my look du jour around my sexy Deb skirt.   I paired it with a cropped lace bralette from Blackfive and threw on a blazer for warmth.  I didn't wanna bare TOO much skin! I gotta leave something to the imagination *grins* anddddd it was cold outside, ha.  ANYWHO I could've accessorized with a shorter necklace (and I normally would've) but I liked this better so that's that.  Also, it matched my bag's hardware so it's a win-win situation.
A closer look at my statement sunnies courtesy of Wholesale Celeb Shades... 
...and a closer look at my fab necklace courtesy of Our World Boutique!  This piece is no longer available *sniffle* but they carry a lot of other cute necklaces so make sure y'all take a look.

Necklace:  c/o Our World Boutique
Blazer:  H&M - old
Skirt:  c/o Deb
Sunnies:  c/o Wholesale Celeb Shades ($17)
Bralette:  c/o BLACKFIVE ($16.99)
Shoes:  Candie's via Kohl's - old
Bag:  Prada - gifted

PS.  Make sure y'all enter my INTERNATIONAL GIVEAWAY with STYLECABLE to win a $75 gift card.
8